Osobno, nikad nisam volio prvi Mass Effect zbog katastrofalno zamornih sporednih misija i još napornijeg i zamornijeg "istraživanja" galaksije. Ono što me najviše smetalo kod te igre je bilo besramo copy/pastanje lokacija, protivnika pa čak i misija.
Na moju veliku žalost, to je upravo slučaj i kod Andromede. Ono što ja vidim u toj igri je jednostavno re-dizajn prvog Mass Effecta. Priča je u stvari jako slična na neki način i pri tom ne mislim na naseljavanje Andromede što je ujedno i misija ove posade. Nove rase su u stvari reciklaža starih, samo što drugačije izgledaju.
Kao što je @Wolf spomenuo, "fetch" misije su j***no naporne i na svakom se planetu ponavljaju. Ali to nije čak ni toliko strašno, koliko zna biti iritantno. Ne zasto što te konstantno ping-pongaju iz galaksije u galaksiju i natrag (nekad i više puta); ne, problem je u tome što svaki put kad moraš prelaziti u drugu galaksiju, moraš odgledati naporno dosadnu animaciju uzlijetanja, FTL-a i slijetanje Tempesta na drugu lokaciju. Ta se animacija NE MOŽE skipati. Svaki put kad moram obavljati takve questove, a ima ih, dođe mi da se objesim, zabijem vilicu u oko, polijem benzinom i zapalim... Zadnji put sam se tako osjećao dok sam igrao Torment i nadao sam se da nikad više neću iskusiti takvu torturu.
Glavni razlog nabavke Andormede je bio multiplayer, koji je na žalost neigriv uz konstantno rušenje u desktop (bez ikakvog obrazloženja ili errora) ili jednostavno izgubim vezu sa serverom. Nekad se to dogodi na prvom, nekad na drugom valu, ali već mi se i nebrojeno puta dogodilo u zadnjim sekundama "extractiona". Srećom pa nisam trošio buffove.
Da se sve svelo na koncept Loyalty misija, MEA bi bila možda savršena igra.