Nemam igru, imam soundtrack.
Blago rečeno, na :


Odlična reca, fico!  :

Tnx Kabi 
Nadam se da ćeš biti u prilici odigrati igru, vjerujem da bi ti odlično sjela.

Odlicna reca Fico.
Vidio sam svakojake sarolike ocjene, pa nisam odmah nabavio, ali hocu uskoro nakon sto sam procitao recenziju. Volim ovakve igre.

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Odlicna reca Fico.
Vidio sam svakojake sarolike ocjene, pa nisam odmah nabavio, ali hocu uskoro nakon sto sam procitao recenziju. Volim ovakve igre.

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
Hvala! :
Dosta me mučilo koju ocjenu dati, no uvjeren sam da je zaslužila ovu. Kratko je iskustvo, ali pogodilo je točno tonove koje sam očekivao i pružilo mi je nezaboravno putovanje. I sam sam vidio te ocjene drugih portala, većinom se tu vrti oko osmice što realno i je ocjena s tim odstupanjem +-0.5. Ne razumijem one jako niske, mene je u potpunosti obuzela i u dahu sam odigrao Enuovu avanturu. Kad neka igra to uspije, nema šanse da zaslužuje nisku ocjenu.

Vizualna prezentacija koju si odlično opisao je i bila glavni razlog zbog kojeg me interesirala ova igra, no kad sam vidio gameplay i trajanje nisam više bio siguran vrijedi li ulagati vrijeme. Ipak, mislim da ću ju barem isprobati (pogotovo nakon ovog teksta) da sagledam malo njen dizajn. Kad sam kod toga, samo bih primijetio kako se svugdje spominje da se radi o cel-shade tehnici, no RiME ju zapravo ne koristi. Osvjetljenje i ručno slikane teksture, inspirirani Miyazakijem i Sorollom, glavne su stavke ovoga stila. No taj termin ionako nije potpuno precizan, pa se njemu uglavnom pripisuje sve što podsjeća na dvodimenzionalne crteže, odnosno strip, tako da je možda i bolje ne upotrebljavati ga. U svakom slučaju, meni je vrlo drag i zapravo ovo što su oni postigli uopće nije toliko lako proizvesti, jer mu se treba pristupiti iz pozicije 2D ilustratora. Po meni, igre poput ove, Dote, LoL-a i ostalih koji imaju ovu estetiku zato i izgledaju bolje od potpuno računalno generiranog cel-shadea. U svakom slučaju, jedna od najljepših igara izašlih ove godine.

Više me dizajn likova motivirao da napišem kako je riječ o cel-shaded tehnici, nego li je to bio slučaj s okolišem. No isto tako, taj termin mi se nekako činio najbližim za tekstualno dočaravanje onoga što nam RiME nudi u vizualnom smislu.

Mislim da bi ti se isplatilo isprobati, igra ne traje dugo, no daje mnogo. Ima dušu, to je rijetkost danas. :)

U osnovi drugačiji oblik ICO-a i to je super. Šta se tehničkih problema tiče, to je bio kriv Denuvo, kojeg su sada makli jer su pirati probili zaštitu par dana nakon izdavanja, a devovi rekli da ga nema smisla onda držati dalje. I vidi čuda, magično opala CPU potrošnja i porasli FPS-ovi svima.

Ja sam prvi koji će izjaviti svoju beskrajnu mržnju prema Denuvu, stvarno ne podnosim na što se troši budžet igre. Međutim, ovdje se ne mogu složiti s time jer sam igrao obje verzije. Testirao sam igru na Denuvo verziji, a prešao ju na onoj iz koje je maknut Denuvo. I upravo na pravom prelasku se desio taj problem neoptimiziranosti. Čak je i vrijeme učitavanja, ostalo jednako dugo, no to nisam ni spominjao kao negativnost jer se toliko rijetko događa da stvarno ni ne primijetiš.

3 godine kasnije
Pripojeno je 9 postova iz Recenzija | RiME.|Pripojeno je 9 postova iz Recenzija | RiME.