Vizualna prezentacija koju si odlično opisao je i bila glavni razlog zbog kojeg me interesirala ova igra, no kad sam vidio gameplay i trajanje nisam više bio siguran vrijedi li ulagati vrijeme. Ipak, mislim da ću ju barem isprobati (pogotovo nakon ovog teksta) da sagledam malo njen dizajn. Kad sam kod toga, samo bih primijetio kako se svugdje spominje da se radi o cel-shade tehnici, no RiME ju zapravo ne koristi. Osvjetljenje i ručno slikane teksture, inspirirani Miyazakijem i Sorollom, glavne su stavke ovoga stila. No taj termin ionako nije potpuno precizan, pa se njemu uglavnom pripisuje sve što podsjeća na dvodimenzionalne crteže, odnosno strip, tako da je možda i bolje ne upotrebljavati ga. U svakom slučaju, meni je vrlo drag i zapravo ovo što su oni postigli uopće nije toliko lako proizvesti, jer mu se treba pristupiti iz pozicije 2D ilustratora. Po meni, igre poput ove, Dote, LoL-a i ostalih koji imaju ovu estetiku zato i izgledaju bolje od potpuno računalno generiranog cel-shadea. U svakom slučaju, jedna od najljepših igara izašlih ove godine.