Nije one-click, nego čak zero click. Asusove matične dolaze s "multicore enhancement" uključenim po defaultu.
IGN tvrdi da bismo trebali smanjiti očekivanja za PS5 i XSX, Geoff Keighley demantira
Sve gaming maticne danas imaju predefinirane profile za oc, od voltaze do temp. Sve je pod senzorima i testirano za long term
- Uređivano
Nemaš ti pojma o ocu mili moj. Šta ti misliš da te predefinirane postavke tebe čine uspješnim ocerom? Miki voltažu ti stavlja na auto, kad je auto znači da varira i da diže po potrebi iznad preporučenih granica. A znaš što ubija vijek cpua? Upravo voltaža. Pročitaj koji članak možda nešto naučiš, sva sreća pa postoji neki svjetski rekord u ocu a da je sve postavljeno na auto.
I ima senzore za temperaturu? Ma nemoj mi rec.
Miki idi googlaj pa nauči...s krivim ideš u dvoboj
E i da kakve su to "gaming" matične. Zato jer piše na kutiju gaming? Jaooo
chono7
Prvu igru sam na PC zavrtio 1995 i kada se pojavio 3dfx imao sam ga u roku keks. Od tog dana grafika mi je bila uvijek jako bitna a svaka nova generacija grafičke odmah po izlasku je krasila moj PC. PS5 ću opet kupiti samo zbog fife i nadam se da ću uživati u grafičkoj prezentaciji igre. Znam da me neki neće shvatiti ali i ja ne shvaćam one koji kažu da im grafika nije bitna. Sve je to povezano i čini jednu cjelinu.
Najvise kod ps5 cekam kontroler, 3d zvuk i da nema loadinga,pogotovo kad idem trofeje osvajat iz nekih igara. Grafika je i sad odlicna,jedino bi volia izbor izmedu 60 fps i grafike da bude
- Uređivano
@doctorfreak kompa poanta je bila one click oc, driver update ili update osa. Znaci doslovno udes u bios i odaberes oc profil za cpu. Profil odradi sve ono cime se ti kurcis, ukljucujuci voltazu, da bi oc bio stabilan mozes ti i dalje rucno ako te volja, ali ne moras danas.
Gaming maticna? Pa upravo maticna cije su komponente i opcije kao i cjenovni rang iznad budget pca. Gdje ti nece kondenzator prsnut jer ga krivo pogledas. Ako mislis staviti bijesni cpu na mbo od 500kn, well, tvoj izbor.
Ali kako si ti devsic i "programiras" sve mi je jasno.
Frende zapeo si negdje 10 god u proslosti, blago receno.
A toliko si sposoban da ne znas razliku superiorno i inferiorno, kao ni tagat pravu osobu na forumu
Ovo što kaže doktor, staviti auto postavke za OC znači staviti povjerenje da je proizvođač složio dobro postavke i da će primjerice, u slučaju matične ploče, te postavke ažurirati s updateima biosa/uefija za novi hardver. Iz mog iskustva (što se može potvrditi i na netu) neki proizvođači ne zaslužuju to povjerenje i auto postavke su često pretjerane. Gigabyte je dobar primjer za to.
Što se tiče grafičkih, opet polazim iz svog iskustva - ne isplati se. Onak, skoro uopće, osim ako nije tvornički OC koji će pouzdano raditi i s novim revizijama drivera. Žrtvovati stabilnost za par fpsova jednostavno nije vrijedno.
- Uređivano
Da je svaki predefinirani profil uvijek i sto posto garantiran uspjeh oc za 24-7 svi bi ocali. A to je zato jer si rekao profili u množini. Nije isto dizat frekvenciju za 100mhz ili 1Ghz. U krivu si.
Možeš to koristiti, ali bez alata za testiranje stabilnosti to nije garancija stabilnosti. Stabilan pc je onaj koji kada ocaš držiš 24 sata na full loadu bez da se zamrzne ili ugasi.
Ni jedan proizvođač ne garantira što si ti napisao. Evo dokaži mi gore napisano. Želim konkretne stvari a ne tvoje wannabe trakeljanje.
Šta te hebe sad development? Da nema developmenta sad tvoj mlada bahata guzica nebi mogla igrati zeldu na pcu.
A da si toliko vrijedan i postaneš i ti developer možda bi imao i para da si kupiš switch, a ne da moraš emulirati doma iz tatine i mamine sobe.
Tko pokaže samo njuh bahatosti u idućem postu leti na hlađenje. Jebemu pa jel znate normalno pisati???
Offtopic pobrisan. Vratite se na temu.
doctorfreak Na kraju krajeva kao što i sami znate stvar je u developerima i njihovom trudu. Zašto npr igra od 20gb može izgledati bolje, biti bolje optimizirana i imati isti sadržaj kao ona od 100gb koja izgleda lošije? Upravo zbog developera i njihovog načina rada.
Jedan brzinski odgovor na ovo. Prvo što se može reći je da je onda vrlo vjerojatno poveća razlika u tome koliko mesa ima u igri s tehničke strane. Teksture, detalji, efekti. Sve to podiže konačnu veličinu igre.
Evo ti i konkretan primjer. Dragon Age Inquisition je imao problema s bugovima i optimizacijom zbog korištenja Frostbitea. Je li problem bio u developerima? Nije, problem je bio u Frostbiteu i činjenici da ga se guralo u žanr za koji pokretač nije zamišljen.
Može li biti problem u developerima? Naravno da može, ali tvoj crno-bijeli pogled na razvoj videoigara zanemaruje brojne faktore koji ulaze u proces izrade.
Obrisi i svoj offtopic. Nema brzinskog odgovora kada je duzi od mog prethodnog.
Fico Dragon Age Inquisition nije imao ništa od ovih problema koje navodiš, barem ne kod mene. Još sam grao sam onu krekiranu verziju bez Denuva, dakle nepatchiranu. Hardver- cetverojezgreni procesor koji je na tržištu od 2008, a grafa mid range iz 2012. Inquisition je izašao krajem 2014. High detalji sve na 60fpsa, u 1050p (imam 16:10 monitor) bez ikakvih većih bugova iili problematičnih područja. Daleko od toga da je Frostbite bio ikakav problem u toj igri.
Za ono smeće Andromedu možda i da, ali to nisam ni pokušao igrati.
chono7 Pobrisana su vaša prepucavanja u kojima želite biti najpopularniji osmaš na školskom igralištu. Prekini s provokacijama.
Zero Meni je bilo problema, od nasumičnih CTD pa do beskonačnog učitavanja. Nije bilo more i masa da je neigrivo, ali se zapamtilo. S druge strane, s Andromedom nisam imao nikakvih problema. Koliko god je igra problema imala s narativne strane i određenih dizajnerskih odluka, tehnički je bila izvanredna.
O 60 fps-a i ne znam kakvim rezolucijama slusam jos od pocetka izlaska PS3. Kod svakog izlaska nove generacije svi su uvjereni u stabilnost frameratea, 60 fps itd itd. a na kraju developeri uvijek ucine isto - napucaju grafiku kolko mogu i fps zakljucaju na 30 i nikom nista.
Resursi se uvijek nekako trose na sve sto nije tehnicko izvodenje.
I opet, konzolaski igraci da toliko mare za framerate i ostalo davnih dana bi to islo na minimum 60.
Jos veci problem u pocetku izlaska biti ce miljon cross gen igara i remastera. Sve dok prve ekskluzive ne izadu, neke vece graficke promjene nece biti.
Ja cu bit zadovoljan ako uspijemo stavit par igara u "suspend" mode, dakle bolji i brzi OS, loadinzi i nesto bolja grafika. Ne ocekujem nesto nevideno od nove generacije, pogotovo jer su u meduvremenu izdane PRO verzije, tako da je razlika u odnosu na njih jos i manja nego inace.
Ja očekujem nove i zabavne igre, nadam se nekom novom Kojimi, Yamauchiju, Sakaguchiju i Mikamiju, da sad ne nabrajam sve genijsace, ne nužno s dalekog istoka.
Samo očekuj, prošla su ta vremena.