Meni je jako zanimljiva cijela situacije oko ove igre, to jest jako mi je zanimljivo koliko su igrači zapravo ostali ravnodušni na cijelu najavu igre. Vjerovatno zato jer je libary tih VR igara toliko sramotno loš da se stvorila brutalna stigma oko VR-a općenito, igrače čim i vide uopće VR oznaku bilo gdje vjerovatno uhvati proljev od muke.
Jedini koji su se uzvrtili su raznorazni HL brijači, fanatici koji dan danas isčekuju HL 3 (LOL) i slično. Realno Valve baš jebeno zaboli i za PC Community i Half Life i development igara općenito, ono što su oni već dugi niz godina su tvornica novca. HL IP su izvukli iz naftalina zato jer da su najavili neku random igru opet nikog nebi bilo briga. Zabrijali su i uložili u VR tehnologiju, a igrače je baš žestoko zabolio kurac za njihov VR i igre. Donedavno (a vjerovatno još uvijek, nemogu naći) je postotak Steam korisnika koji posjeduju VR bio ubitačan, svega 0,40 %. Ima u par intervjua gdje Gabe baš vidno zgrožen i razočaran priča o libraryu VR igara i kako nebi uopće bilo niti najmanje bitno da se cijena VR-a sreže i do 70% kada ga s takvim posranim library-em nemaš uopće razloga kupiti. Mislim da ovaj trailer nije navlakuša te da je Valve vidio da im nema druge nego da zasuću rukave i naprave bombu od igre i to iz dva razloga. Jednostavno im treba system seller i da općenito podignu standard kvalitete VR igara jer koliko god bude jeben ovaj Alyx, neće biti dovoljno. Nakon što izbace ovaj HL, igrači će prestat jest govna i ova raznorazna preskupa tech i gimmick dema će nestati. Jer realno ovo što se izdaje godinama je baš jebeno sramotno, kad ti je Skyrim VR među konkretnijim igrama u libraryu, onda znaš koliko je situacija u kurcu.
Ovo prikazano izgleda baš brutalno dobro. Mislim trailer je debelo ušminkan to je jasno kao dan, tipa okretanje glave je pre pre smooth, kad se nasere taj VR set to se sve treska u 3 pm. Ali mi je zanimljivo za usporedbu eto ovaj video koji si linkao. Ono sve je to fino s razinom takve interakcije, al realno je to govno. Sve te igre izgledaju kao da su zapele u nekom pre alpha razvoju, ne samo okolišem već i gameplayem. Tipa kad je išao u tom Boneworksu reloadat, frajer stavi klip s obrnute strane, igra mu teleportira klip u obrnutu stranu i prihvati reload, lol. Previše pin point precizno oni to hoće furat i to nikad neće proć. Recimo sad kad sam malo gledao opet trailer za ovi HL izgleda kao da su vjerovatno udrili neku kombinaciju seamless animacija i tvojih poteza preko tih VR govana. Bilo bi jebeno da imaš određenu brzinu s kojom možeš mahat uopće s tim rukama u igri, onda bi puno lakše mogao odraditi prelaz pokreta ruke i kad se treba triggerat animacija određenih akcija. Mislim evo otvori sad bilo koju VR igru gdje imaš hrpu manjih itema naslagnih i onda kad vidiš interakciju tebe i tih objekata, ajoj jebote to frca na sve strane kao da si bacio kolut petardi među njih a ne da si tamo malim prstom nešto slučajno očešao dok si nešto drugo išao skupiti. A onda kad otvoriš ovaj trailer objekti se puno prirodnije ponašaju u dodiru s tobom. U prijevodu puno više bi ubio drvene kretnje i animacije igre kad bi stavio tako neke ajmo reć fiksne brzine kretanja. A to mi izgleda kao i da jesu napravili za ovaj HL ili te bar tako hoće uvjeriti. Druga stvar napokon imaš cijeli svijet pred sobom, tj. biti će linearna igra, ali ono što sam mislio je da imaš bogate okološie i pozadine cijelog grada, planina i sličnih sranja, nisi zbijen u nekoj maloj prostorijci, hodniku, simulacijskoj sobici ili nekom trećem malenom i zatvorenom govnu. Za uređaj koji isfurava ogromnu imerziju to je strašno važno.
Uglavnom mislim da dosta ekipe ima fokus na zlatnu ribicu koju je Valve pustio (UUU novi HL!Gabe! Valve!) i uopće ne vide morskog psa kojeg spremaju. Vjerovatno se njima kurca neda radit ta igra, ali su vidjeli da nitko drugi nije sposoban napraviti nešto konkretnog i ovo izvlačenje Half Life-a iz naftalina im je nužno zlo da ožive VR scenu. Malo je sanjarski ali mislim da je itekako moguće. U najgoru ruku ćemo dobit najbolju VR igru, u to ne sumnjam.