Da nisi ti slučajno zakočio, ipak imaš nogu koja sigurno ima moment sile od minimalno 1500 NM.
Blebetaonica 2
- Uređivano
Jel stala Lada?
Znači radi kočnica
yakuza_stinger jeste pa nisam kremenko da probijem auto i zakočim nogama. ona je vozila.
wooddiebone Jel stala Lada?
Stala je da. kad je pogodila metu
- Uređivano
Kad se to desi, ako auto nema ABS treba "pumpati" kočnicu, stiskati i otpuštati da se simulira rad ABS-a, ali te to nitko ne uči kod nas. Šteta što nisu zaživjele one škole sigurne vožnje, to je trebalo biti obavezno i besplatno, u sklopu autoškole.
To je dobar savijet, ali prosječna osoba nemre tak brzo pumpat kočnicu, pogotovo ne u takvoj situaciji.
Prvo treba pobjedit paniku da ne stisneš kao magarac iz prve, a onda treba pumpat dovoljno smireno da opet ne baciš auto u lock.
Isto tak, u drugu i pustit da motor sam koči bar do neke mjere.
- Uređivano
wooddiebone Zato velim, da su nas to učili na poligonu gdje se simulira proklizavanje, instinkti bi proradili. Pošto nisu, nema što proraditi i prosječna osoba neće reagirati na pravi način. Najveću uslugu sam sebi učinio što sam k'o klinac išao "driftati" pod ručnom na snijegom okovana parkirališta, spasilo me kasnije dosta puta kad sam pretjerao na skliskom.
Mislim da ako ti propadne kočnica (iako realno samo kuplung propada) to bi prije bilo jer fali one tekućine za kočnice (negdje procuri) ili možda kočioni cilindar ne daje dovoljno pritiska.
Po opisu situacije rekao bi da je ovo klasično blokiranje kotača na mokrom uslijed jačeg paničnog stiskanja pedale. Naravno, ako je tehnički kvar možeš pumpati do prekosutra, nema pomoći.
Zato je Volvo mislio na sve (a to sam procitao u svom User Manualu prije par dana).
Prilikom propadanja kočnice, potrebno je iz sve snage udariti nogom kočnicu koliko je god moguće kako bi se aktivirala sigurnosna kočnica za jednokratnu upotrebu, koja će se prikačiti za diskove i pritom zaustaviti vozilo. Jednom kad se to desi, auto se samo gasi i izbacuje upozorenje hitnog servisiranja.
Ne znam zašto si dobio dislike i facepalm, al ovo je istina.
Treba znat reagirat na kubitak kontrole nad vozilom, odnosno naučit se kako vratiti kontrolu nakon kaj je izgubiš.
Izletavanja se ne događaju zato što netko skrene s ceste nego zato što ljudi izgube kontrolu, a nemaju iskustva u takvim situacijama.
Još bi samo spomenuo da u autu sa zadnjim pogonom puno lakše izgubiš kontrolu, ali je iskusnoj osobi lakše kontrolirat oversteer nego understeer tako da trening za takve aute bi pogotovo trebao bit obavezan.
wooddiebone Zato što HideooKojima ima 12 godina pa mi je dao 50 dislikeova i facepalmova. Stalno mi dislikea i facepalma pa sam mu ja stisnuo 5 komada da vidim reakciju, nisam se razočarao.
@HideooKoojima će dobiti ban ako nastavi abuseat
buz Pa to traje par mjeseci valjda vec. Kad vidim govance ili facepalm osjećajnik u 90% slucajeva znam od koga je
bosscorelli osjećajnik
- Uređivano
Meni je kvrga ili nešto na cesti otkinulo cjevčicu od ulja, doviđenja kočnice. Dobro pa sam bio u pustinji pa nisam napravio lančani sudar.
bosscorelli osjećajnik
Ova rijec je tesko susramlje
bosscorelli I ti se fakat time zamaraš? Pa meni jedan od admina svaki drugi post nabaci facepalm pa se tome nasmijem...znači da su mi postovi lijek za njegov um
doctorfreak pa ja bih se zapitao sta je sa mnom kada bi se neki slozili sa mojim misljenjem lol.
Obozavam kada mi se nakace sa svojim negativnim reakcijama i daju potvrdu da ne mogu a da ne citaju moje postove i sekiraju se.