Registriras konzolu na svom microsoft akauntu i onda tamo pokreces support ako ti se pokvari unutar garancije.
Xbox Series X
da, ali kako to izgleda u praksi? ja sam recimo 2014. kupio taj xbox one u njemackoj, vratio se doma u hrvatsku i konzola nije radila, kontaktirao microsoft i trgovca i rekli su mi da mogu konzolu odnijeti u bilo koju njihovu trgovinu u njemackoj(saturn) ili mi microsoft moze poslati od dhl-a(mozda i ups-a, ne mogu se tocno sjetiti) oznaku za povrat koja se nalijepi na paket i posalje direktno microsoftu, no nazalost vrijedilo je samo za njemacku jer je tu konzola kupljena tako da mi od toga u hrvatskoj nikakve koristi nije bilo.
Koji ste vi amateri. Ja sam kupio Xbox 360 u Libanonu. Nisam ga nikad ni dobio.
Može se slati direktno njima, ne znam zašto bi to danas bio problem. Čim oni tebi normalno šalju u tvoju zemlju znači da te pokrivaju i na taj način. Ok, vrlo vjerojatno ćeš se načekati da to sve stigne i da ti obrade zahtjev, ali ja se ne bih ustručavao na taj način reklamirati bilo što kupljeno od njih.
Mustinjo ne radi se o ustrucavanju uopce, u mom slucaju su vrlo jasno rekli da to ne rade. kazem, mozda su se neke stvari promjenile ali nekako sam skeptican da mozes kupiti konzolu u XY trgovini u njemackoj i u slucaju kvara ti je saljes o njihovom trosku iz hrvatske koja nema sluzbenog uvoznika. zato te pitam jel imas iskustvo u tome ili napamet govoris?
ne mislim na situaciju u kojoj kupujes konzolu direktno s xbox.com i oni ti je posalju u HR, vec o ovoj za koju je miro gore pitao.
Flipper da, to si bas dobro odradio
E za to iskreno ne znam, ali pretpostavljam da bi se moglo i tako jer ako si kupio od službenog resellera (dakle nekog tipa sancta kod nas za PS5, a ne ovi što legalno scalpaju) Microsoft nema razlog da ti ne uzme za popravak s obzirom da ti svaki njihov uređaj najnormalnije možeš registrirati ako je kupljen legit. Jedino bi ti u tom slučaju trebao original račun za potvrdu kupnje i datuma od kojeg kreće garancija. Opet kažem, ne znam iz prve ruke jer nisam tako dosad ništa reklamirao, ali zar ne bi sve ove konzole kupljene preko mall.hra trebale funkcionirati na isti princip? Samo što onda oni umjesto tebe šalju to Microsoftu, sami je sigurno ne popravljaju.
Mustinjo ne radi se uopce o tome, microsoft ce naravno uzeti na popravak tvoju konzolu no pitanje je logistika cijelog postupka, sigurno nije jeftino poslati konzolu u nizozemsku i nekako sumnjam da ce microsoft taj trosak uzeti na sebe ako si ti uzeo u ducanu u njemackoj konzolu ali bi istu slao iz hrvatske. s obzirom da ne postoji neki sluzbeni uvoznik ne mozemo znati ni na koji nacin mall.hr nabavlja konzole, mozda i oni salju o svom trosku na popravak istu!? samo sto u tom slucaju miru boli briga jer na njima je da se pobrinu za konzolu.
recimo da kupuje s amazona to ne bi bio problem jer oni ako su ti poslali u hrvatsku istu stvar i uzimaju natrag o svom trosku.
Ovako, kada kupuješ preko treće strane odnosno TI iz HR xbox iz Njemačke, tada xbox šalješ prvo trgovcu u Njemačku.
Možeš direkt Microsoftu ali tada plaćaš dostavu.
Zato imaš dvije opcije, kupi u Gamershopu ili Mall.hr
Kupi u Microsoft storu službenom.
Tada si pokriven troškova dostave u slučaju kvara.
Ostalo je na tebi, pa odluči.
Ne kvare se ali uvijek te može potrefiti.
Ima i bolji resale value(kad ga poželiš prodati) ako kupac vidi jamstvo 24 mjeseca recimo, pošto ovi na njuškalu samo to gledaju očito, ako nema odma astronomski spušta cijenu.
Ma jeba vas xbox vise naporni ste
Jebala vas ta konzola
Sveto trojstvo gaminga.
Baš sam razmišljao unfolowat temu jer bode u oči kad vidim MS temu pri vrhu aktivnih, ali evo, bogu hvala, završila je i ta trakavica (nadajmo se).
Deo mene je nestao.......
Sad slijedi kukanje
- Uređivano
Haha, sad cemo slusat kak je sve sranje jedno 2 godine.
Cestitke Miro na prinovi! Kad su krstitke?