Ovo sto si napisao sam prakticki pohvatao/usvojio dok sam igrao Commandos 2. I tamo su trebali shortcutovi.
Vise me zasmetalo, sto sam imao osjecaj, da misije moras prelaziti linearno. Prakticki je samo jedan "put" koji vodi uspjehu. Dok je u drugom dijelu ipak bilo vise prostora za disanje. Mozda je zbog toga Commandos 2 laksi, ali mi se to svidjelo. Ali mozda me samo sjecanje vara, i nisam mu posvetio dovoljno paznje.
Imam i problem s "prethodnicima", ako ne odigram serijal po redu. Npr. Crash Bandicoot 3 mi je bio prvi koji sam igrao. Kad sam probao 1. i 2. dio jednostavno sam imao osjecaj wtf. pa radije cu opet igrati treci dio nego ovo.
Takav sam osjecaj imao i kad sam se mucio s Commandos 1. Stalno sam razmisljao, zasto ne igram opet drugi dio koji je "lijepsi", vece mape, veci izbor rjesavanja problema i sl.