kauboj koliko se trudi shvatiti apstraktni lore ove igre
Opet stvar prefencija. Ja volim ovakav tip pisanja. Vidim da neki to kritiziraju i to je sasvim fer, ali opet fenovi froma su jednostavno navikli na ovakav tip storytellinga.
Elden Ring cak ima puno pitikiju pricu nego bb i ranije souls igre.
Mislim da se precesto hvatamo za neke aspekte igara koji nisu ono u cemu neka igra pokusava briljirati. To me podsjeca na kritiziranje kartonskih drveca u gran turismo.
Osobno takve tipove kukanja ne uzimam za ozbilljno.
FF12 2006. nije imao quest log, nije imao markere. Svaku side misiju si morao citati i nerijetko pisati gdje si sreo kojeg npc i sta trazi od tebe kako bi mogao napredovati u odredjenom questu.
Meni je taj tip i nacin questanja ostao u najljepsem sjecanju i ne sjecam se da se tada itko bunio jer je morao paziti sta tko govori i gdje se nalazi.
Jedino Huntovi su imali neki oblik loga, ali sve ostalo je bilo bas old school.
Kao sto sam vec rekao stvar prefencija. Meni ne smeta ni jedan ni drugi pristup. Ne razumijem zasto je tesko prihvatiti da drugaciji devovi imaju razlicite pristupe dizajniranju igara. Treba nam razlicitosti u ovoj industriji.
Ako nesto nije za mene, ne znaci odmah da je lose.
Fico Ovdje je većinom riječ o pristupačnosti i tu se jednostavno mora reći da Fromove igre nisu pristupačne kao većina industrije (i to je tako ciljano). To ih ne čini nužno lošijima osim ako ta nepristupačnost direktno utječe na sam gameplay, što se iz komentara u ovoj temi vidi da se ponekad događa, no rijetko kad i nedovoljno da znatno utječe na kvalitetu igre.
Uvjeravam te da za main game ne utjece ni najmanje. Opcionalne stvari u igrama sasvim uredno mogu biti nesto zahtjevnije i tjerati nas na muckanje glave, barem sto se mene tice.
A ako propustim neki area ili boss fight zbog toga, nece mi to pokvariti sveukupno iskustvo.
Pristupačnost je nešto što je stvar ukusa i gotovo nikada kvalitete.
Najbolje bi bilo da se nadje neki middle ground. Eh...
Ono sto hocu reci da bi from mogao malo poraditi na pristupacnosti, a mnogi drugi devovi malo tone down sa istom. To bi onda bilo bas win win.
Vec sam jednom to rekao, ali smatram da su nam trofeji/acheivements i opcenito osjecaj da se mora 100% game pokvarili iskustvo igranja.