weky ok, vidim da ne kapis.
Prvo si stavi na papir sto ima Souls igra, pa radi usporedbe. Pocni sa buildovima, dropovima, bossevima, mobovima, grindom, skillovima, gearom, oruzjem, upgradeanjem, levelingom, pa tek onda, ako i tada kreni raspravu o razlikama. Jer za to bi trebao odigrati i ovu drugu stranu RPGova, koji nemaju combat kao Souls, koji ga jedino izdvaja od spomenutih.
Funckionira bolje jer su svijet i gameplay u Eldenu isprepleteni smisleno, opcionalno i po zelji igraca. Nemas striktni marker sto moras napraviti da bi nesto odradio. Gear koji nades je koristan, oruzje isto tako, utjece direktno na tvoje igranje. Kako si rekao, mozes doci opan na bossa, ali mozes se i muciti. Tvoje akcije bas utjecu na tvoje iskustvo i zato imamo ovoliko razlicitih postova ovdje. Reci mi da to mogu u ACu? Apsolutno ne, tamo rpg mehanike ne postoje. Postoji samo brojka za dmg i to je to.
Souls je napravljen po normama, htio ti to ili ne. Problem se sto ti nisi odigrao ocito niti jednu drugu rpg igru da to vidis. Souls je protuteza konkretno u cemu? Jer svijet prica pricu za sebe i igra je donekle hc sa zamkama i karakteristikama koje je obiljezavaju, te specificnim combatom? Nope, to su igrina obiljezja i identitet. I dalje imas mobove, drop, leveling i sve ono gore sto sam spomenuo da se ne ponavljam. Rpg norme koje su druge igre postavile i koje se koriste i dalje.