Slažem se ponajprije oko I/O portova, ponajviše zbog slobode za VR, ako će i dalje inzistirati na podršci za isti (što se odnosi gotovo u potpunosti na Sony koji je i krenuo s tim).
Što se tiče igara na memorijskim karticama, to uopće nije izgledno. Sony će i dalje gurati svoj BD format iz više razloga, a jedan od većih zbog kojih ne mogu uzmaknuti je i najavljena out of box podrška za PS4 igre. Konzola s dodatnim čitačem memorijskih kartica nije neizvediva, ali sumnjam da će Sony dizati trošak konzole koja će ionako biti skupa samo da skrate transfer na SSD ili što već bude u konzoli. Nekakav revive Sonyjevog memory sticka iz naftalina vjerojatno nije opravdan zbog dodatnih ulaganja u tehnologiju, dok bi jedina prava visokokapacitetna i komercijalna alternativa bio SDXC s kojom bi Sony vjerojatno imao samo glavobolje.
Autonomija DS4 kontrolera bi bila odlična da nije svjetla koje isijava. Ako to i dalje bude funkcionalnost na PS5 kontroleru, nisam siguran koliko mogu ići na uguravanje baterije većeg kapaciteta bez da dodaju na masi ili gabaritima kontrolera. Neki pomak bi trebao biti, to je izvjesno.
OS je manjkav na PS4, ali na Ps5 će se ići u smjeru da se u potpunosti iskoristi SSD potencijal, što će uvelike ubrzati multitaskanje tijekom igre. PS4 s ugrađenim SSD-om to uopće nije mogao.
Vezano uz inovacije, smatram da su potrebne, pa makar i kao sporedna ulaganja kao VR ili pak veće inovacije kao što je bio Wii odnosno hibridna konzola kakva je Switch. Da, Nintendo zna najbolje implementirati inovativno s ugodnim, ali to može zahvaliti i vlastitim studijima koji to mogu pratiti. Potrebno je još nešto što će privlačiti ljude koji nisu trenutno igrači i što će možda s vremenom dobivati na značenju. Istini za volju, HC gameri na konzolama nisu još imali pravu inovaciju od analognih gljiva i 3D-a. Granice su tu da se pomiču, ne samo u vidu kako nam se igre prikazuju, već i na koji način se igraju.