Objavio/la: member
I ono najvažnije, napucavanje po običaju izgleda tipično Ubisoftovski, što znači preko kurca odrađeno. Što mi je jebeno fascinantno da izbacuju igre gdje je pucanje ogromni dio gameplaya samo da bi bilo kompletno smeće. Provlače se isti problemi još godinama, isprazno napucavanje s minimalno feedbacka, baš papirnato i nezadovoljavajuće. Klasika gdje kad se triggera death animacija ili kad padne leš po podu već svi meci i općenito bilo kakav doticaj s tom osobom nepostojeći, jednostavno ta osoba sad postane neka free cliping zona. Jebote bolje je bilo dok su nepriatelji nestajali u dimu ili u zrak nego trpit ova amaterska sranja.
Prvo bih ti postavio pitanje, kako znaš kakav feedback dobiješ od napucavanja ako si samo pogledao video? Može se recimo primijetiti da su hit boxovi loše kalibrirani ili neke čisto vizualne stvari kao nedostatak trzaja ako gledaš video neke igre, ali kako znaš da nema feedbacka? Kako možeš znati kakav je osjećaj napucavanja bez da si primio kontroler u ruke?
Razlog zašto to spominjem je vrlo jednostavan, jer sam uložio podosta vremena u Wildlands i imao je izvrsno napucavanje. Jer Watch Dogs 2 ima vrlo dobro napucavanje. Još je prvi Watch Dogs imao odlično napucavanje, a u Divisionu, koji je inače looter shooter, se osjeti težina oružja dok se puca. Imam osjećaj da nisi niti jednu igru odigrao i da se držiš kritika na Ubisoft koje su bile na početku ovog desetljeća.
Sada je problem što ti ne možeš doći do leša i potpuno ga uništiti? Znaš koliko igara ima nedostatak kolizije leša i oružja? Jako, jako puno. To što ti tvrdiš da je amaterski odrađeno je samo tipično internetsko cjepidlačenje u kojima se mora od buhe raditi slona.