Ova igra bi mogla biti čudo, odnosno nešto zbilja neočekivano od strane igrača, barem što se tiče priče. Malo sam istraživao.
Igrači uvijek kao najdraže misije u cijelom serijalu spominju All Ghillied Up iz MW i No Russian iz MW2. To su im bile temeljne točke kakvu priču igrači zapravo žele. Totalno surovu, mračnu, Heart of Darkness đir, bez uljepšavanja i američkog heroizma.
Priču za Infinite Warfare je radio Taylor Kurosaki, bivši zaposlenik Naughty Doga, a to se smatra najboljom, najkompletnijom i najorginalnijom pričom u cijeloj generaciji CoD-a. Navodno su ovaj put još bolje podebljali redove iz Naughty Doga, to je čak potvrđeno. Sad ide bomba. Nakon što je EA otkazao Visceralu Star Wars igru, u kojoj je Amy Hennig bila kreativna direktorica, mislim da se vrijeme savršeno poklapa da ju je stari frend i kolega pozvao, Activision dao bianco ček i da nas čeka Amy Hennig CoD priča. Ima itekako smisla, tim više što se nakon Viscerala Amy gubi svaki trag u njenom kreativnom djelovanju, što samo znači da radi na nekakvoj bombi o kojoj ne smije pričati.