Dev: Obsidian
Publisher: Take Two Interactive
Žanr: RPG
Platforme: PS4, X1, PC
Vrijeme izlaska: 2019.
In The Outer Worlds, you awake from hibernation on a colonist ship that was lost in transit to Halcyon, the furthest colony from Earth located at the edge of the galaxy, only to find yourself in the midst of a deep conspiracy threatening to destroy it. As you explore the furthest reaches of space and encounter various factions, all vying for power, the character you decide to become will determine how this player-driven story unfolds. In the corporate equation for the colony, you are the unplanned variable.
As a true single-player RPG, you can build your character into several different playstyles, choose and manage your companions, and drive the story through your decision making, branching dialog, and the actions you take.
The Outer Worlds appears to be a bleak take on commercialism run amok with a strong undercurrent of dark humor throughout the setting and characters.
“There's something very special about the combination of my lighter humor and Leonard's darker take on things," said co-game director Tim Cain via prepared statement. "It affects everything in the game - the setting, the characters, the dialogs. Plus, we have a great team here at Obsidian, and we're making sure The Outer Worlds delivers what players want from a new RPG universe.”
Izvor
https://www.youtube.com/watch?v=MGLTgt0EEqc
The Outer Worlds
Nije mi drago kaj je postapokaliptični setting jer je tržište baš prezasićeno trenutno, ali da izgleda vrh, izgleda.
Prvi prikaz mi je djeloval oke, zanimljivo.
Sam gameplay ni po čemu poseban.
Ovo bi mogla biti dobitna kombinacija Fallouta i Bioshocka. Pratim razvoj događaja.
WooddieBone
Trziste je vec godinama zasiceno i zombie apokalipsama pa je opet Naughty Dog napravio nesto posebno s TLOU.
Vjerujem da bi ova igra stvarno mogla biti odlicna.
Samo da atmosfera bude odlicna kao u Falloutu a questovi zanimljivi i raznovrsni.
WooddieBoneBaš na to i računam.
Trziste je vec godinama zasiceno i zombie apokalipsama pa je opet Naughty Dog napravio nesto posebno s TLOU.
Vjerujem da bi ova igra stvarno mogla biti odlicna.
Samo da atmosfera bude odlicna kao u Falloutu a questovi zanimljivi i raznovrsni.
Ovo mi izgleda ko prva Obsidian igra koja ima adekvatan budžet da ih digne u pravi AAA developer tim, a nije nastavak igre nekog drugog tima.
Znami da imaju talent, al sad treba vidjet kakvi su u big league.
WooddieBoneZa atmosferu se ne brini, nema Obsidianove igre, a da nema neku posebnu atmosferu. KotOR2 je bio posebno mračan Staar Wars. New Vegas ne moram ni spominjati, čujem mamuze kako zveckaju. Alpha Protocol je imao ogavno napucavanje, ali se osjetilo da si špijunčina. Pillars of Eternity možeš dotaknuti atmosferu, pršti iz monitora, a Tyranny je imao posebno nelagodan osjećaj svijeta kojem nema spasa. Atmosfera i worldbuilding? To je garantirana kvaliteta. Ono što je važno je da je taj combat dovoljno interesantan da vuće dalje i dalje.
Trziste je vec godinama zasiceno i zombie apokalipsama pa je opet Naughty Dog napravio nesto posebno s TLOU.
Vjerujem da bi ova igra stvarno mogla biti odlicna.
Samo da atmosfera bude odlicna kao u Falloutu a questovi zanimljivi i raznovrsni.
Ja se samo nadam da ovo neće izaći ni približno u isto vrijeme kada i Cyberpunk. Sličan dojam ostavljuju igre, ali Cyber je mnogo ambiciozniji (očito i skuplji) projekt i ne bi bilo loše za Obsidian da dobro tempiraju izlazak.
Outer Worlds će više biti AA igra. Izdaje ju Private Division, što je nova Take-Two podružnica koja se fokusira na rad sa studijima koji su između indija i AAA. Tako da bih bio pažljiv s očekivanjima glede igrine veličine. Pozitivno je što će im ostati IP, ali kako ih je Microsoft kupio, to znači da ćemo eventualni nastavak ugledat samo na PC/Xboxu, ali sa puno većim budžetom.
meh grafika, gameplay se cini bezveze, facijalne animacije uboga, cudno kretanje, veliki broj dijalog opcija. jep! obsidian!
meh grafika, gameplay se cini bezveze, facijalne animacije uboga, cudno kretanje, veliki broj dijalog opcija. jep! obsidian!Ionak nećeš igrat.
Di je poanta?
Nemate pojma, igra ce biti genijalna.
Setting izgleda zanimljivo, gameplay i overall feel bacaju na Bioshock/Fallout, lockpicking je nažalost automatika koliko vidim al ajd...
Bumo vidili.
Poanta je da mora srat po necem.meh grafika, gameplay se cini bezveze, facijalne animacije uboga, cudno kretanje, veliki broj dijalog opcija. jep! obsidian!Ionak nećeš igrat.
Di je poanta?
Maverick i poanta : :meh grafika, gameplay se cini bezveze, facijalne animacije uboga, cudno kretanje, veliki broj dijalog opcija. jep! obsidian!Ionak nećeš igrat.
Di je poanta?
Naglasak na ovo:
Tako da bih bio pažljiv s očekivanjima glede igrine veličine.https://kotaku.com/dont-expect-the-outer-worlds-to-be-as-gigantic-as-fallo-1831074160
The Outer Worlds, which has been in development since late 2016, is published by Private Division, a label of Take-Two Interactive (parent company of 2K and Rockstar) designed to make “AA” games. They’re not indie, but they’re not big-budget “AAA” RPGs like The Witcher 3 or Fallout New Vegas, either. So don’t expect The Outer Worlds to be quite as vast, with a massive open world in which you can get lost for hundreds of hours. This will be a very different experience.
There are two planets in the game, Obsidian says, although they’re not open worlds—they’re compartmentalized.“While we aren’t discussing the exact amount of areas, a good bit of context for the approach is to think of what we did in Star Wars: Knights of the Old Republic II, with potentially more ground to cover and explore in each area,” Dowling said in an e-mail.
Sto se velicine igre tice kvaliteta uvijek mora biti ispred kvantitete.
To sto je neka igra open world ne gledam kao prednost.
Radije cu da je svijet u kojem se igra odvija zanimljiv i raznolik a manji nego da naprave ogroman genericni prazan ili dosadan svijet.
To isto vrijedi i za sadrzaj. Daj mi 20-30 sati kvalitetnog sadrzaja a ne 100 sati smeca.
Just Cause kao prime specimen.
https://twitter.com/OuterWorlds/status/1092831824550588416