- Uređivano
NVIDIA, AMD i INTEL grafičke kartice
Mislim da smo to već apsolvirali, to je otužno launch stanje TLOU porta. Na 1080p ultra je sumanuto da jedna igra troši 12 ili 13 GB i koliko se sjećam, stvari su dosta popravljene naknadno.
Ok, neka je i verzija s updateima, nevezano uz optimizaciju staviti ultra postavke na nekom donjem mid rangeu nikad nije pametno jer gotovo sigurno nešto će pojesti VRAM ili nepotrebno skresati performanse. TLOU1 na PC-u je očito jedan od najboljih (ili najgorih) scenarija za to.
Budu u PS5 Pro ugradili 30 GB vram-a pa ćeš onda vidjeti da će ti trebati barem 40 GB vrama.
Ne kužite vi tu bol kad dev shvati da neće moći samo tako portati igru s konzole na PC s memorijskim zahtjevom od 16 GB za GPU.
Ljudsko oko ovako i onako ne može prepoznati više od 8GB VRAM-a
He he, meni sa 16 GB VRAMA toplo oko srca
Prva igra sa FSR 3 i Frame Generatorom na konzolama, možda FSR 3 + FG omoguce 60fps u GTA 6 na PS5 i XboxX…
Today, out of the blue, Ascendant Studios announced the release of the much-awaited Immortals of Aveum update that introduces AMD FSR 3 support on consoles. This is the first time that a console game supports any frame generation technology.
- Uređivano
FG radi kako treba ako imaš nativnih minimum 60 fpsa. Ako je 30 fpsa nativno pa uz FG dođe na 60 onda je to teže sranje u fluidnosti.
https://gpuopen.com/fidelityfx-super-resolution-3/
"FSR 3 Frame Generation runs best when interpolating from a minimum of 60 fps pre-interpolation (e.g. after upscale). Whilst FSR 3 can roughly double any input frame rate, going below 60 is not recommended. This is due to interpolation visual artifacts being more prominent at lower frame rates. Sub 30fps frame rate pre-interpolation should be absolutely avoided."
lažnih frejmovi se previše primijete….
- Uređivano
Sve znam, valjda ce to konzole nekako implementirati ili boostati na 60+ sa nekih 40-45 fps, možda nova upscale solucija od Sonya ima neka poboljšanja kad dođe na PS 5 Pro.
Ja sam za nativnih 60 fps pa makar bilo graficki na low, samo je pitanje da li ce to biti moguce sa GTA 6 jer vec nekoliko igara na konzolama je 30 fps only.
@Zero ono sto smo pricali danas: