Obožavam kada ljudi prihvate anti-consumer poteze i krenu ih opravdavat kako je to sve super.
Nije ni čudo da je jedno od najdražih opravdanja loših devova "player choices", očito ljudi zbilja puše takve pizdarije.
Live-service model ima smisla kad su u pitanju multiplayer igre kao GTA Online, Division, Diablo i Destiny, ali jebeš mi sve ako imaju smisla u singleplayer igri.
Svi su se zgražali kada je BioWare izrezao dosta bitan sadržaj i plasirao ga kao DLC.
Svi su bili van sebe kada je najavljen Dead Space 3 koji je pretvoren u co-op igru sa MIKROTRANSAKCIJAMA.
Svaka najava season passa za CoD je dočekana na nož.
Ali evo, 2018. godine Ubisoft otvoreno kaže "ovaaaj da, totalno ćemo svaku našu igru raditi na način da ju nikad ne dovršimo tako da ti možemo prodat DLC-ova i onda ćemo još ubaciti mikrotransakcije koje će ti pomoći pošto ćemo svako malo u igru ubacivati daily, weekly i ine challangeove te ti pokušati prodati neke glupe skinove koje možeš ili kupiti ili potrošiti suludu količinu vremena da ih dobiješ". Rezultat je taj da ljudi slave taj potez i ističu Ubisoft, studio koji je napravio jedan model igre i samo mu mjenja skin, kao vrhunskog developera koji stalno napreduje.
Ajmo oklada - koliko će vremena biti potrebno da prodaja save slotova (koju je isfurao Metal Gear Survive) postane standardna praksa koju će ljudi braniti svim silama? Ja kažem godinu dana.