FensiSuperstar može biti kvalitetna sad koliko hoće, ali reputacija je nepovratno skršena. Iako moram priznat da sam očekivao i manji broj igrača od njih u prosjeku 500 - 800 mjesečno (barem za Steam):
http://steamcharts.com/app/275850
Uostalom, evo možeš komotno vidjet da i kad je došao Atlas update prošle godine da je bio skok igrača od cca 500% ali i dalje peak igrača je 10x manji nego all time high. Jednostavno to više nije to.
Radical Heights je vjerojatno dosta dobar battle royale pa se neće igrat. U prezasićenom tržištu nema više mjesta za još jednog koji kasni barem godinu dana. Star Wars: BF2 ti je primjer ige koja bi trebala bit super, a ujebu je poslovne odluke zbog kojih će bit upamćena. Okej, ako je Sony požurivao NMS, Hallo Games su mogli biti iskreniji oko svega. Što više, mogli su strpat igru kao early access što je na kraju na neki način i ispala.
Što više, sad kad gledam, uopće mi nije jasno zašto se ta igra toliko nahajpala i zašto je MORALA izać godinu ranije nego što bi efektivno bilo poželjno? Možda bi im bilo bolje da su pobrali lovu i nestali Odnosno, ja da sam Hallo Games, radio bi nešto drugo i okanio se NMS. Novi list okrenut, novi projekt i iz nule krenut.