GTA se na PlayStation konzolama prodao u daleko najviše primjeraka, pa udjel prodaje na Sonyjevim konzolama iznosi čak više od 60%. Xbox konzole drže nešto više od 37% udjela, dok PC drži mizernih 2,1% udjela. Što je, vjerujemo, razlog zašto novi Red Dead Redemption nećemo vidjeti na PC-ju, a vjerujemo ni novi GTA jednom kad izađe.
Ovo je ishitreni zaključak. Iako se iz Rockstara nisu baš oglašavali o prodajnim brojkama PC verzije, one koje se mogu naći na netu, počevši od procjene od par milijuna, pa do nekih 10 milijuna sa Steamspyja (koji je inače priličmo točan), idu u prilog tvrdnji da je izlazak PC verzije sasvim isplativ. Osim toga, kad govorimo o PC verziji GTA V, ista je bila planirana praktički od prvog dana, ali u Rockstaru su izlazak odlučili odgoditi zbog očito dobro promišljenog plana izdavanja portova za novu generaciju konzola (u to vrijeme je već bila planirana 64 bitna i DX 11 podrška), što im se vratilo višestruko. Ekipa u Rockstaru je i prije više puta naglašavala da u današnje vrijeme PC verzija nije port s konzola, već da se radi paralelno s konzolama, tim više što je arhitektura trenutne generacije konzola nije bila nikad pristupačnija za multiplatformsko pristup. I zadnja stvar, svaki GTA je dosad izašao na PC-u, pa makar i sa zakašnjenjem. Tako da stvarno ne vidim razlog zašto bi "tradicija" bila prekinuta. RDR je druga priča, ali osobno se ne bih čudio da nakon određenog vremena i RDR 2 stigne na PC, baš zbog spomenute pristupačnosti razvoja za više platformi i izvjesnog naglaska na mikrotranskacije u MP-u, u čemu PC igrači uopće ne zaostaju kada se gleda statistika. Vjerujem da je upravo taj segment ono na što Rockstar dugoročno računa.