"Glasove posudili..."
JUČER
Što se prije podrazumijevalo pod biti voice actor? Doći u studio, stati pred mikrofon i čitati tekst pred sobom. Bilo je to vrijeme kada se voice actorima nije pridavala prevelika važnost. Ako su bili super poput, primjerice, Davida Haytera u Metal Gear Solid serijalu - onda super; ako nisu bili toliko super - nikome ništa.
DANAS
Što imamo danas? Danas smo u, kako ja to volim zvati, Troy Baker eri, kada su voice actori medijski eksponiraniji. Ne samo to, već ih se napokon počelo prepoznavati kao ključne u stvaranju duha jedne igre. Istovremeno, njihov posao je sada veći. Više nije dovoljno pričati u mikrofon, sada treba i stati pred kameru. Motion capture je napredovao.
SUTRA
Što nas čeka sutra? Kakva je budućnost voice actinga, a kakva voice actora? Imaju li voice actori uopće budućnost u industriji videoigara, ili će ih izgurati "pravi" glumci? Pogledajte što se dogodilo Hayteru s MGS serijalom. Zatim, tu su Ellen Page i Willem Dafoe u Beyond: Two Souls, Kevin Spacey u Call of Duty: Advanced Warfare... Je li to još jedan oblik holivudizacije videoigara?
Uglavnom, ovo je tema o voice actorima i voice actingu. Navedite svoje najdraže, ali i najmrskije voice actore. Također možete stavljati intervjue s njima i slično. :)