Obzirom da se unutar dvije stotine osamdeset i osam sati nije ispunila norma, dajem si za pravo clanu godine postaviti niz pitanja cime bi se navedni propust momentalno kompenzovao, te prepustila rijec jednom od rijetkih clanova koji ne zali, niti se ustrucava slojevitog eksponiranja svojih stavova.
19. Prvim pitanjem bih se direktno nadovezao na prethodnu izjavu. Objasni cemu takav stav prema forumskim postovima. Da li je to produkt licnosti koja svakodnevno tezi tome da na svaki upit, zadatak i obavezu odgovara maksimalno posveceno ili je to samo jedan od nacina nadomjestanja vida praznine ili potencijalnog nezadovoljstva koji proizilazi iz insuficijentne socijalne interakcije koja moze biti uzrokovana nerazumijevanjem ili manjkom interesovanja ljudi za tvoje duhovne dubine?
20. Smatras li teznju perfekcionizmu pozitivnom ili negativnom ljudskom osobinom? Ovisno o tvom obrazlozenju, nadovezi se primjerima prednosti i nedostataka, te vlastitim stanjem i njegovim utjecajem na psihicki entitet.
21. Moderni gaming, cak bih ga nazvao nuklearnim gamingom, je osim tehnickih dostignuca poznat i po beskrupuloznom, detaljnom i vrlo prakticnom primjenjivom nasilju, te brojnim slicnim edukativnim faktovima. Smatras li da je to zaista sve tako potrebno kako bi se auditoriju vizualizirala i naglasila dramaticnost pojedine situacije ili je to samo jedan od nacina inokulacije mrznje i svijesti o nasilju, te pripreme i regrutovanja djece za stvarne militaristicke akcije kroz zabavu? Imaj u obzir da su developeri prije dvadeset i vise godina svojom mastom i pozrtvovanim radom uz mnogo nizi budzet i mogucnosti, dosegli mnogo dramaticnije i emotivnije trenutke od onih kakve danas nude. Pogotovo jedan Metal Gear Solid koji ne samo da predstavlja visu umjetnost, vec i alternativni prikaz bojnog polja i politickog uredjenja iz perspektive vojnika i njegovih nadleznih.
22. Duboka starost je fizioloski i metabolicki vrhunac bioloskog razvoja pojedinca, a pocetak tjelesne progresivne degradacije, a objektivno i nervne. Medjutim, da li se to isto odnosi i na humanu dusu kojom se opravdavaju svi neobjasnjeni medicinski i psiholoski entiteti, ne mozemo biti u potpunosti sigurni obzirom da se stari ljudi ponasaju razlicito. Vrlo je karakteristicno da ljudi u poznim godinama ili znaju ili ne znaju sta govore, odnosno mi ih mozemo ili ne mozemo razumjeti. Da li je to razlog sto mi jos uvijek nismo na njihovom duhovnom nivou pa ne mozemo ni pojmiti koje su to dubine ili ne, relativno je. S tim u vezi pokusaj se sinhronizovati sa postupcima, stavovima i rijecima ostarjelog Big Bossa u debriefing-u Metal Gear Solid-a 4. Svjedocimo potpuno drugacijoj osobi u odnosu na prijasnje nastavke. Da li je, prema tvom misljenju, Hideo Kojima odlucio da na taj nacin Big Bossa iskoristi kao zrtvu vlastitih postupaka i naratora jedne epske sage kako ga mi ne bismo smatrali svjetskim vojnim kriminalcem ili upravo pokusava da kroz Big Bossovu staracku rezignaciju objasni covjekovu fragilnost i nebitnost u ovom svijetu, te spoznaju istine? Big Boss navodi kako je bitno ne mijenjati svijet, vec ga ostaviti onakav kakav je i bio, a sto je totalno suprotno od svega sto je on sam uradio. Samim tim smatras li Big Bossa kriminalcem, herojem ili necim drugim?
23. Koji je gaming, a koji anime soundtrack, prema tvom misljenju, najkompletniji i najemotivniji? Obrazlozi svoj stav i navedi po jedan primjer za oboje uz opis situacije, odnosno scene u kojoj se ta kompozicija pojavljuje, te vlastitog dozivljaja istog.
24. Da li si, igrajuci dugi niz godina, stekao dojam da su igre utjecale na tvoj zivotni stil i stavove? Ukoliko jesu, obrazlozi na koji to nacin.
25. Odgovor na pitanje da li su igre bile bolje nekada ili sada se iskljucivo temelji i zavisi od godina osobe kojoj je pitanje upuceno. Obrazlozi ovu tvrdnju, te napisi vlastito misljenje.